2013

Tänkte att det kan var på tiden att jag skrev något här. Bara en liten kort hälsning som för att välkomna er hit ytterligare ett år. Skriver inte så ofta längre, men mitt liv tar upp så mycket tid. Just nu i skrivande stund har jag tagit en paus från skrivande på annat håll, för att reflektera lite om över det jag skrivit där. Skriver en novellsamling som projektarbete, och det blir nog ganska bra. Min lärare kommer nog gilla den. Jag kommer nog gilla den. Det blir lite soulsearching för mig, att skriva den här samlingen. Den kommer visa så mycket av mig, men på ett inte så uppenbart sätt. Inget handlar om mig direkt, men allt jag skriver om kan jag känna igen mig i. Jag försöker få utlopp för mina egna känslor, bli kvitt det som ligger och pyr inom mig var och varannan sekund. Dock vill jag inte att ni ska tro att jag mår dåligt. Jag mår bättre än jag gjort på länge nu. Fina vänner, fin familj och vad som ser ut som en jäkligt ljus framtid. Det blir nog ordning på mitt liv också tillslut. Ja, med det sagt så säger jag gott nytt år till er ihärdiga som fortfarande följer min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0