det där med kärlek

Ja, nu kommer det upp på bloggen igen det där med kärlek. Denna gång i nytt format. Jag är kär. Jag är kär i en kille som är kär i mig och jag känner mig otroligt lycklig. Det känns overkligt att en så fin kille någonsin skulle vilja ha någon som mig. Men han gör det, och jag kunde inte vara gladare. Jag saknar honom hela tiden när jag är ifrån honom och mina kompisar kommer nog lämna mig om jag säger ett ord till om alla saker jag vet om honom som jag finner speciella men som de egentligen inte bryr sig om fast lyssnar på i alla fall för att de ser att jag är glad. Han gör mig glad. Varje natt utan honom är trist och tom, och varje minut med honom är speciell och underbar. Jag bara är så himla ofantligt skitkär. Jag vill bara skrika ut till hela världen att jag är hans. Att vi är varandras. Han är bäst. Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0