hur det ser ut just nu

Om jag ska vara ärlig, finns det ingenting att skriva om längre. Har nu haft en period då jag har bloggat en hel del, och varför vet ni nog alla mycket väl. Nu när det har blåst över och jag återigen är mitt gamla goa jag, så finns det ingenting som låter tillräckligt deprimerande för att skrivas ner i denna blogg. Så jag får helt enkelt säga det såhär; vi hörs på obestämd tid. Kanske när det händer något spännande i mitt liv, eller tragiskt. Mest troligt något spännande. Krävs att tillägga att det snart är min födelsedag, och högskoleprov samma dag. Kul osv. Ska festa järnet på krogen sedan och bli full. Pappa ska hämta mig från min debutkrogrunda. Grattis pappa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0