luckiest girl on the planet

får du någonsin känslan av att du står utanför dig själv och bara tittar på? inte känner igen dig själv i dina handlingar, undrar vem som styr dig. jag fick den känslan nyss. undrade om livet blir mer än det är just nu. tråkigt och stillsamt. innehållslöst. jag vill bara gråta ut all den där tomheten, bli hel och full av något annat. det här handlar inte om något annat än mig själv, det är jag som förstör mig själv. har varit så under en lång tid. varför jag gör det vet jag inte, det bara är så. dum vana kanske, men livet är så mycket enklare om jag bara flyter på vågen. om jag bara är som jag alltid har varit. orkar inte göra livet svårt. det har varit tillräckligt svårt. jag orkar inte ens titta tillbaka på mitt liv. det är så jävla tomt emellanåt att jag bara vill lägga mig ner i ett hål och försvinna där. bli en del av jorden. kanske kan jag då bli lycklig. kommer jag någonsin hitta den där lyckan som jag har sökt så länge? vet ej. vet ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0